ترنم

ترنم
majid.bagheri81@yahoo.com ما اهل ولايتيم و همه چيز مان در گرو اهلیت مان است . شهيد آويني

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 29689
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

 

پایداری بر آرمان های انقلاب و اسلام

در لوای چتر نظریات غربی برای حکومت و هدایت بشر با این دیدگاه که برای هدایت انسان دیگر نیازی به منبع فوق بشری ( خداوند ) نیست ، انقلاب اسلامی در ایران پس از حدود هزارو چهارصد سال و در ادامه انقلاب آخرین پیامبر الهی کاملترین ایده را برای هدایت بشر و جوامع آن به ارمغان آورد . که پس از حدود سی چند سال پژواک صدای آن در دیگر کشور های اسلامی و حتی غیر مسلمان دنیا از حلقوم ملت های بصیر ، بیدار و اسلام خواه بلند شد که همان ندای مبارزه با استکبار و طاغوت های زمان می باشد .

و به فرموده بنیانگذار این انقلاب ، بیداری اسلامی مقدمه ظهور انقلاب جهانی آخرین حجت خداوند برای بشریت خواهد شد . انشاالله ..

اما باید بدانیم همچنان که اولین نظام اسلامی و انقلاب پیامبر اعظم (ص) مصون از آفات نبود و طولی نکشید که عملا انحرافاتی ، مخصوصا پس از رحلت پیامبر اسلام (ص) در جامعه پدید آمد این انقلاب هم در مسیر حرکت خود همچنان دچار آفاتی خواهد شد .

اما آنچه مایه افسوس است عدم درک برخی خواص در داخل کشور از وضعیت جاری و حساس کشور که باعث افتادن در طوفان فتنه و یا انحراف از مسیر اصیل انقلاب شدند ، و توطئه های دشمنان خارجی برای تضعیف نظام اسلامی است . چرا که در گذر از دوره های مختلف تاریخی و مطالعه وقایع تاثیر گذار در تاریخ ایران و نیز بررسی پیشینه احزاب و گروه ها و جمعیت ها ، می توانیم به وضوح مشاهده کنیم که که بسیاری از آنها با هدف حذف شریان های واقعی اسلامی از بدنه جامعه پدید آمده و ادامه حیات داده اند و اغلب توسط دوجریان یا گرایش فکری ، ( چپ شرقی مارکسیسم ، و راست غربی لیبرالیسم ) و جود داشته است که مانند دولبه تیز یک قیچی عمل کرده اند.

... و اما کشور های غربی که در عرصه های مختلف همواره پشتیبان جریانات برانداز نظام اسلامی بوده اند و در حال حاضر نیز از انجام براندازی سخت ، مایوس و ناامید شده اند ، دست به پشتیبانی همه جانبه از جریانات مخالف و معاند نظام زده اند تا از این راه به صورت مرحله ای یا به تعبیری با فتح سنگر به سنگر به مقصود خود برسند .

با توجه به مطالب گفته شده و اهمیت انتخابات پیش رو ، بر ماست تا با مطالعه و آگاهی از افراد حاضر و هواداران آنها افرادی را برگزینیم که پایدارترین افراد به آرمانهای انقلاب ، اسلام و امام (ره) بوده و در این راه از هیچگونه تلاش و کوششی دریغ نکنند .

در این میان تشکیل جبهه پایداری انقلاب اسلامی فراتر از جنبه انتخاباتی آن محفلی برای تجمع نیروهای اصیل و انقلابی می باشد که همواره دغدغه خدمت به مردم در لوای چتر اسلام ناب محمدی (ص) و با محوریت ولایت مطلقه فقیه می باشد ایجاد شده است .

در نتیجه به تاسی از فرمایش مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی ) ( نماز جمعه مورخ 14/11/90 ) که فرمودند : ((مردم اگر خودشان نامزد های انتخاباتی را می شناسند ، طبق تشخیص خودشان حتما عمل کنند ، اگر نمی شناسند از افراد بصیر و متدین در گزینش های انتخاباتی استفاده کنند . ))

افراد مشخص شده در لیست جبهه پایداری افرادی متدین و متخصص می باشند که ، از آزمایشات مختلف در راه پایداری بر آرمانهای انقلاب و اسلام تحت محوریت ولایت مطلقه فقیه سربلند بیرون آمدند ، به عنوان بهترین ها پیشنهاد می گردد.

مجید باقری 


نظرات شما عزیزان:

نوکر مردم
ساعت10:25---16 ارديبهشت 1391
سلام علیکم آقای باقری

شناختید بنده حقیر را؟

بروزم با مطلب "بررسی حقوقی صلاحیت رئیس مجلس در اعمال نظارت بر مصوبات دولت با توجه به بخشنامه رئیس جمهور"

منتظر نظرات ارزشمند شما هستم

با اجازه لینک شدید.

یاعلی


حسین
ساعت9:49---10 فروردين 1391
با سلام
متن بسیار جالبی بود همچنان منتظر مطلبی بعدی شما هستم
موفق و پیروز باشید.


رضا
ساعت14:45---9 اسفند 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:انتخابات, توسط مجید باقری
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :