ترنم
majid.bagheri81@yahoo.com ما اهل ولايتيم و همه چيز مان در گرو اهلیت مان است . شهيد آويني

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 29608
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

 

سرآمدي به عنوان پيامد قدرت توليدي، هيچ اختصاصي به حوزه اقتصادي ندارد. رشد توان توليدي در عرصه علمي و فكري و در حوزه هاي فرهنگي و محصولات دفاعي- امنيتي و مانند آن، همگي موجب پويايي ظرفيت هاي داخلي و سرآمدي و اثرگذاري ايران اسلامي در سطح جهاني خواهد شد. در شرايطي كه بسياري از محصولات خارجي نقش سفيران فرهنگي و اقتصادي را در ذهن مردم ديگر كشورها بازي مي كنند؛ چرا ايران اسلامي نبايد از اين قدرت نفوذ نرم بهره ببرد؟  


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط مجید باقری

 عقل جمعی/ 3 - تاريخچه شوراها و حقوق شهروندي در ایران

 پيشينه قانون شوراها ، يا به تعبير آغازين خود انجمن هاي بلديه ، به تشكيل نخستين نهاد قانون گذاري (مجلس شوراي ملي) می رسد. به عبارت ديگر يكي از نخستين قوانين مصوب مجلس شوراي ملي ، قانون بلديه است كه در سال 1325 قمري برابر با 1286 خورشيدي به تصويب رسيد و به اين ترتيب يكي از آرمان هاي بزرگ انقلاب مشروطه جامه عمل پوشيد.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط مجید باقری

 

حکم استفاده از ماهواره‏ برای برنامه های قرآنی و علمی

حضرت آیت الله خامنه ای در پاسخ به استفتائاتی در مورد ماهواره جوابهای ذیل را ارائه فرموده اند:

سوال 1213: آيا خريد و نگهدارى و استفاده از دستگاه گيرنده برنامه‏هاى تلويزيونى از ماهواره جايز است؟ و اگر دستگاه گيرنده مجانى به دست انسان برسد چه حکمى دارد؟

ج: دستگاه آنتن ماهواره‏اى از اين جهت که صرفاً وسيله‏اى براى دريافت برنامه‏هاى تلويزيونى است که هم برنامه‏هاى حلال دارد و هم برنامه‏هاى حرام، حکم آلات مشترک را دارد. لذا خريد و فروش و نگهدارى آن براى استفاده در امور حرام، حرام است و براى استفاده‏هاى حلال جايز است. ولى چون اين وسيله براى کسى که آن را در اختيار دارد زمينه دريافت برنامه‏هاى حرام را کاملاً فراهم مى‏کند و گاهى نگهدارى آن مفاسد ديگرى را نيز در بر دارد، خريد و نگهدارى آن جايز نيست مگر براى کسى که به خودش مطمئن است که استفاده حرام از آن نمى‏کند و بر تهيه و نگهدارى آن در خانه‏اش مفسده‏اى هم مترتّب نمى‏شود. لکن اگر قانونى در اين مورد وجود داشته باشد بايد مراعات گردد.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط مجید باقری

 

...  آن چه در فرمايشات رهبري در مورد استاد قابل تامل مي‌نمايد، اين نكته است كه به فرموده ايشان، شهيد مطهري در زمينه مسائل فكري، 3 خصوصيت مهم داشتند: اولا آدمي قوي الفكر و متفكري حقيقي بود. ثانيا در ارائه و اشاعه مباني فكري، هيچ قصدي جز قربه الي الله، ترويج دين، ترويج حق و مبارزه با باطل نداشت. خصوصيت سوم ايشان، پركاري و خستگي ناپذيري بود. واقعا نمي‌نشست كه براي كار سراغش بروند. آنجا كه سراغش نمي رفتند، خود ايشان به سراغ كار مي‌رفت. اين سه خصوصيت در ايشان بود.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط مجید باقری

 

خزان زود هنگام و کبود شدن یاس بوستان پیامبر ، تسلیت باد

 

 

 

جان فدای گریه های بی صدای فاطمه

سر نهم بر خاک پاک پر بهای فاطمه

دختر پاک رسول و قوت قلب علی

جان فدای آن شهید کربلای فاطمه


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط مجید باقری

 افراد مشخص شده در لیست جبهه پایداری افرادی متدین و متخصص می باشند که ، از آزمایشات مختلف در راه پایداری بر آرمانهای انقلاب و اسلام تحت محوریت ولایت مطلقه فقیه سربلند بیرون آمدند ، به عنوان بهترین ها پیشنهاد می گردد.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:انتخابات, توسط مجید باقری
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :